Oferta Radaru Technologicznego jest skierowana do firm działających na rynkach których rozwój i przeobrażenia są kształtowane przez rozwijające się technologie. Długoterminowy sukces takich organizacji zależy od decyzji postawienia na rozwój i wdrożenie konkretnych rozwiązań technologicznych, decyzji która jest podejmowana często na etapie gdy interesujące technologie znajdują się jeszcze w fazie badań laboratoryjnych. Udział niezależnego partnera przy wyborze właściwego scenariusza rozwoju daje możliwość przeanalizowania w sposób obiektywny większej ilości opcji, związanych z nimi nakładów oraz oceny ich ryzyka.
- Aby wskazać najciekawsze ścieżki rozwoju dla firmy proponujemy trzy-elementową analizę.
- Radar Technologiczny jest spojrzeniem w przyszłość odległą o 3-5 lat. Technologie o których dziś się mówi za 2-3 lata będą dojrzałe, a za 3-5 lat pojawią się w produktach na rynku. Nie wszystkie jednak dotrwają do tego etapu, nie wszystkie okażą się skuteczne, niektóre mogą nie pasować do oferty firmy, być za drogie. Audyt pomaga w zorientowaniu jaki jest prawdziwy potencjał technologii których jeszcze nie ma na rynku a których twórcy wypowiadają się o nich tylko w superlatywach i na które z nich warto postawić.
- Radar Produktowy to przyjrzenie się możliwości stworzenia nowych produktów bazujących na technologiach którymi firma dysponuje na dzień dzisiejszy, lub które są dostępne dziś na rynku. Opracowanie, stworzenie i wprowadzenie na rynek nowych produktów to inwestycja o horyzoncie czasowym 1-2 lata. Pomagamy zrozumieć w jakim kierunku firma może ewoluować poprzez modyfikację swojej oferty i jakie jest związane z tym ryzyko.
- Radar Rynkowy poprzez analizę nowych rynków pomaga zrozumieć gdzie w ciągu nadchodzącego roku można wprowadzić istniejące produkty czy usługi. Badamy możliwość nowych zastosowań istniejących produktów lub ich sprzedaży na nowych rynkach geograficznych.
„Inwestycja w nowe technologie jest inwestycją długoterminową z najdłuższym okresem zwrotu, wymagającą też największych nakładów. Wyznacza ona strategiczny kierunek rozwoju firmy. Wejście na nowe rynki to działanie krótko terminowe wymagające najniższych nakładów.„
„Inwestycja w nowe technologie jest inwestycją długoterminową z najdłuższym okresem zwrotu, wymagającą też największych nakładów. Wyznacza ona strategiczny kierunek rozwoju firmy. Wejście na nowe rynki to działanie krótko terminowe wymagające najniższych nakładów.„
W celu omówienia szczegółów usługi skontaktuj się z dr Piotrem Wilińskim